narutohokage

naruto forum

AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi | 

Naruto manga

In jos 
AutorMesaj
sasuke_chidori
Admin

Data de înscriere : 14/02/2009
Varsta : 28
Localizare : romania,mangalia

MesajSubiect: Naruto manga   Sam Feb 14, 2009 11:01 pm

so...since i really liked the last chapter,i decided to open a topic were we can discuss about the actions that happens in manga(since the anime is really.....)

so since i warned you(the ones that don't read the manga)let's start

in ultimul capitol ne-am lamurit in legatura cu un zvon,dar in acelasi timp ne-am ales cu 2(daca nu cumva 3)

pana acum pe multe forumuri Naruto unii spuneau cum ca Yondaime ar fi liderul Akatsuki,asta din cauza parului,dar ochii erau o problema,oricum acum stim sigur ca Yondaime nu e liderul Akatsuki

acum ce e mai nou.Tobi e oficial in grupul Akatsuki,dar pe unele forumuri(cum ar fi formul de pe mangahelpers)se pune intrebarea daca Tobi e Obito.One of the reasons is that the hole in his mask is on the left side of his face is in the same side as Obito's remaining eye,the second one is he's personality.Most of people(user's from that forum)think that Zetsu is the one that brought Obito to live

and the other question and the big discussion...ho is the purplehead member of Akatsuki.Watching a the color of the hair and the flower that's on that head we may say it's a female member,but that's what we thought about Deidara.And i think this purplehead member it's pretty strong,maybe the strongest after the leader

and Naruto's trainig it's advancing faster then i expected so i can't wait until the next chapter!!!

Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://narutoarena.forumgratuit.ro

Naruto manga
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
narutohokage :: Prima categorie :: Primul forum-
Mergi direct la: